Skip to main content

زمین های ورزشی هاردکورت

زمین ورزشی هاردکورت

هاردکورت کردن زمین های ورزشی یکی از بروزترین و پرطرفدار تکنولوژی در ساخت زمین های ورزشی است.

فناوری ساخت در این زمین ها به این صورت است که ابتدا یک لایه از مواد سخت نظیر بتن و یا اسفالت در لایه زیرین قرار میگیرد و سپس روی آن از مواد ارتجاعی پلی اتان یا اکرولیک ساخته میشود.

مزیت های زمین های هارد کورت:

این زمین ها برای تمام فصول و شرایط اب و هوایی مناسب هستند به طوری که حتی بلافاصله پس از بارش باران به راحتی میتوان در این زمین ها بازی کرد و مانند زمین های خاک رس نیاز به نگهداری و رسیدگی ندارند و همچنین در مقایسه با سایر کفپوش ها برگشت پذیری بسیار بالای توپ و جذب نیروی بالای ضربه را دارند. اصطحکاک سطح کفپوش باعث میشود از لغزش و سر خوردن ورزشکاران جلوگیری کند و به دلیل ارتجاعی بودن برای سلامت ورزشکاران و عدم اسیب رسانی به بدن انها در مقابل ضربه بسیار مناسب هستند.

مژده به طرفداران ورزش : زمین های ورزشی دشت نور با متراژ سه هزار متر مربع مجهز به هارد کورت استاندارد بین الملل شده است.

این زمین ها در مناسب ترین لوکیشن ورزشی با دسترسی آسان به کافی شاپ و استخر روباز مجموعه قرار گرفته اند.

زون ورزشی مجموعه شامل سه زمین تنیس یک زمین بسکتبال و یک زمین والیبال و همچنین زمین جدید پدل میشود که اکنون با استاندارد کامل فدراسیون بین المللی پدل در حال ساخت است. این زمین ها از نوع کوشن و با سیستم اکرولیک ساخته میشوند.

به بازی کنان و طرفداران ورزشی مخصوصا ورزشکاران تنیس این مژده را میدهیم که به زودی در این مجموعه علاوه بر زمین های ورزشی هاردکورت خدمات و امکانات ویژه ای برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

اگر میخواهید از دیگر امکانات مجموعه تفریحی دشت نور مطلع شوید بخش امکانات تفریحی و رفاهی مجموعه را مطالعه کنید.

Leave a Reply