Skip to main content

بزرگترین و بهترین مجتمع تفریحی توریستی در ایران

با تمامی امکانات رفاهی و گردشگری

مجتمع تفریحی و توریستی دشت نور بزرگترین و کاملترین مجتمع تفریحی توریستی شمال کشور بوده که توسط بخش خصوصی در حال ساخت و بهره برداری می باشد.
شروع ساخت این مجموعه تفریحی و توریستی عظیم از سال ۱۳۹۰ آغاز گردیده و در سال ۱۳۹۴ فاز اول آن به دستور رئیس جمهور محترم (جناب آقای روحانی) افتتاح گردیده است.
عملیات ساخت فازهای بعدی مجتمع تفریحی و توریستی دشت نور کماکان در حال اجرا می باشد.
فضاهای تفریحی و ورزشی متنوع در مجاورت دریاچه ای به وسعت ۴ هکتار، در کنار ویلاها و آپارتمان های اقامتی با طراحی زیبا و خاص توانسته مجموعه دشت نور را از دیگر مجتمع های احداث شده متمایز سازد.

موقعیت پروژه

این مجتمع در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار در فاصله ۵ کیلومتری از دریا در چندین فاز مختلف طراحی شده و در حال اجرا می باشد.
نزدیکی و دسترسی آسان به شهرهای توریستی نور و رویان ، مجاورت با مکان های توریستی آبشار اب پری و لاویچ و فاصله 50 کیلومتری از فرودگاه نوشهر از مزایای این مجموعه است. مجتمع تفریحی و توریستی دشت نور درکیلومتر 5 جاده نور به سمت امل درمحیطی ارام و بکر در غرب پارک جنگلی نور واقع شده است.

منشور اخلاقی کارکنان مجتمع تفریحی و توریستی دشت نور

ما کارکنان مجموعه دشت نور تمام تلاش خود را در جهت توسعه پایدار و خدمت مطلوب ، تکریم ارباب رجوع و دستیابی هر چه بیشتر به اهداف شرکت بکار
می گیریم و بر اصول اعتقادی زیر هم پیمان و استوار خواهیم بود تا در جهت سرافرازی صنعت گردشگری و اعتلای کشور گام نهیم

قانون مداری
ما متعهد می شویم اندیشه مان در مدار اعتدال، تصمیماتمان بر مبنای تدبیر و رفتارهایمان در چهار چوب قانون باشد و از شتاب زدگی وخودسری پرهیز کنیم.
رعایت اصول اخلاقی
رعایت اخلاق حسنه و توجه به کرامت انسانی و آموزه های آسمانی دین مبین اسلام در رفتار اداری و سازمانی مبتنی بر خوشرویی و احترام و فروتنی را برخود لازم می دانیم.
انسجام و یکپارچگی
ما معتقد به افزایش انسجام و یکپارچگی و هم صدایی در سازمان با رویکرد تعاملی هستیم و در راه ارتقاء تعهد و وفاداری و احساس تعلق به سازمان و هم سویی آن با اهداف فردی تلاش می کنیم.
بهره وری و بهبود مستمر
ارتقاء بهره وری و توسعه پایدار و توجه ویژه به جایگاه مهندسی ارزش را محور اندیشه خود قرار می دهیم تا همواره در مسیر پیشرفت ، توسعه و بهبود مستمر باشیم.
وجدان و تعهد کاری
پایبندی به کار و تلاش و خدمت رسانی، مشارکت در تصمیم سازی و تصمیم گیری در راستای تحقق اهداف سازمان را وظیفه خود 
می دانیم.
صداقت و درستکاری
همواره به افکار ارباب رجوع احترام می گذاریم و از دستکاری اطلاعات و یا ارائه اطلاعات به گونه ای که موجب فریب دیگران شود به شدت می پرهیزیم و در راه انجام عمل درست برای تحقق اهداف سازمان و نظام جمهوری اسلامی کوشا هستیم.
دانش محوری و نوآوری
همواره جهت افزایش آموخته ها برای ارتقاء دانش و پرورش مهارت های خویش می کوشیم و در همه زمینه ها، خلاقیت و نوآوری را سرلوحه اندیشه خود قرار 
می دهیم.
مسئولیت اجتماعی
ما متعهد هستیم نسبت به اقدامات زیر بنایی مرتبط با مقوله مسئولیت اجتماعی در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و ارتقا کیفیت زندگی احاد جامعه، رعایت اصول ایمنی، ارتقاء فرهنگ و ارتقاء گردشگری کشور ،کوشا و پیگیر باشیم.