Skip to main content

استخر چهارفصل

استخر چهارفصل مجتمع تفریحی و توریستی دشت نور به متراژ 700 مترمربع در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع با امکاناتی بی نظیر شامل فضای افتاب گیری ، استخر کودکان ، زمین والیبال ساحلی و زمین بازی شنی کودکان در قسمت شمالی زون تفریحی مجموعه واقع شده است.

اتاق بازی

نمای داخلي اتاقِ بازي در حال احداث واقع در دشت نور با بازی های هیجان انگیز و متنوعی نظیر
Air hockey table, Play station console, VR games, Foosball, computer dart board, Pinball.

رستوران و کافی شاپ

کافی شاپ و رستوران با مساحت 450 متر مربع در قلب بخش تفریحی ورزشی در کنار زمینهای تنیس ، سالن بدنسازی،کلوپ سوارکاری ،زمینهای مینی گلف و …. بر روی تپه ای به وسعت 3000 متر مربع واقع شده است .معماری هنرمندانه با نورپردازی زیبا و استفاده از سیستم پخش موسیقی در دو طبقه با سالن های سرپوشیده و روباز ، محیطی دلنشین و منحصر بفرد ایجاد نموده است .کافی شاپ و رستوران مجتمع شت نور با منو ویژه به بهترین نحو و با استفاده از تازه ترین مواد اولیه آماده پذیرائی می باشد که می توانید لحظات آرام و دلپذیری را در این مکان تجربه کنید .

مجموعه سوارکاری

ساختمان اصطبــل بــا توجــه بــه مســائل اقلیمــی و جانمایی مانــژ و همخوانی بــا ایــده اصلــی طراحــی مجتمــع اجــرا شــده اســت .فــرم بنــا و طراحــی حجمــی آن باعــث شــده تــا اصطبــل و مانــژ اســب ســواری بــه صــورت نزدیک و مکمــل هــم بــه کار گرفتــه شــوند.

در ایــن مجموعــه امــکان ســوارکاری و آمــوزش بــا بهتریــن نژادهــای اســب و همچنیــن انجــام تورهای گشــت در پارک جنــگل نــور بــه صــورت انفــرادی و گروهـی فراهم آمــده اســت.

مجموعه اسپا

در اسپا دشت نور احساسی متفاوت از سلامت و نشاط را تجربه خواهید کرد معماری منحصر بفرد با حفظ ارتباط معنادار با عناصر طبیعی ترکیب موزون رنگ نور پردازی و موسیقی دلنشین و مهم تر از همه ارائه خدمات لوکس رضایتمندی شما را فراتر از انتظاراتتان فراهم خواهد نمود در مجموعه اسپا دشت نور انواع ماساژ های آرامش بخش و درمانی ارائه میگردد و همچنین امکان استفاده از سایر خدمات زیبایی و مراقبتهای پوستی برای بانوان در این خصوص میسر میگردد.

مجموعه بدنسازی

ساختمان بدنسازی مجتمع هماهنگ با سایر امکانات و محوطه های ورزشی تفریحی و همچنین با توجه به فضاهای پر و خالی اطراف آن طراحی شده است. ایده اصلی طراحی حجمی است که به گونه ای از دل طبیعت خارج شده و با خطوط اصلی ، همخوان به محوطه به اوج خود میرسد کنسول 9 متری طبقه دوم بدون هیچگونه ستون این ساختمان را از نظر طراحی به فضایی خاص مبدل نموده است.این ساختمان با زیربنایی حدود 450 متر مربع در دو طبقه احداث گردیده است و شامل تمامی ایستگاههای متنوع بدنسازی و هوازی می باشد.

زمین های ورزشی

مجموعه زمینهای ورزشی شامل زمین های تنیس ، بسکتبال ، والیبال ، زمین چمن فوتبال میباشد که امکان انجام این تفریحات را به صورت دسته جمعی در مجموعه دشت نور فراهم میکند .

ماهیگیری

وجود چندین اسکله در کنار دریاچه ای بکر و منحصر به فرد مجموعه دشت نور، لذت ماهیگیری را برای تمامی سنین فراهم می کند.

لیزر تگ

لیزرتگ یک بازی گروهی همانند پینت بال است (به همین دلیل به آن پینت بال لیزری هم گفته می شود) که در آن بازیکنان به جلیقه (یا هدبند) الکترونیکی مجهز هستند و با تفنگ مخصوص یکدیگر را هدف قرار می‌دهند با این تفاوت که برخورد فیزیکی انجام نمی گیرد و ایجاد درد و ناراحتی نمی کند.

آرچری تگ

آرچری تگ ورزش تیمی و تفریحی مدرن می باشد که هر بازیکن با به همراه داشتن یک کمان و تعدادی تیر فومی و تجهیزات ایمنی به رقابت می پردازد.
این ورزش بهترین جنبه های پینتبال و لیزرتگ را ترکیب می کند و همزمان هم مهارت تیراندازی را افزایش می دهد و هم به سرعت عمل در زمان مبارزه اضافه می کند. این امر باعث شده که آرچری تگ یکی از سریع ترین ورزش های در حال رشد در نوع خود باشد.

قایق سواری

یکی از دلایل خاص بودن مجموعه دشت نور دریاچه ای به وسعت 4 هکتار میباشد که قابلیت استفاده از تفریحات آبی نظیر قایق های 6 نفره، قایق های پدالی، کایاک و توپ های شناور را دارد.

مینی گلف

ورزش گلف یکی از پر طرفدارترین ورزش های دنیاست که در آن بازیکنان می توانند در سنین مختلف به وسیله چوبهای ویژه از این سرگرمی مفرح لذت ببرند . مجموعه زمینهای مینی گلف دشت نور جمعا شامل 6 زمین بازی مخصوص بزرگسالان و همچنین 6 زمین بازی برای کودکان می باشد که علاقمندان بطور فردی یا تیمی در حد استانداردهای بین المللی می توانند به این ورزش بپردازند.

زمین بازی کودکان

با احداث زمین بازی کودکان تفریحاتی جذاب و دوست داشتنی برای فرزندان شما در مجتمع تفریحی توریستی دشت نور قرار گرفته است.

دوچرخه سواری

دوچرخه سواری در فضاهای متنوع مجموعه و همچنین در کنار دریاچه 4 هکتاری مجتمع از دیگر امکانات دشت نور می باشد.

زمین پدل

پدل ورزشی راکتی است که بین دو نفر یا بین دو تیم دونفره در زمینی کاملاً احاطه‌شده با دیوارهای معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. زمین این رشته ورزشی تلفیقی از اسکواش و تنیس است.
بازی پدل در زمینی مستطیل شکل به ابعاد ۱۰×۲۰ انجام می‌شود. تور ۱۰ متری که ۸۸ سانتی‌متر ارتفاع دارد، در وسط زمین نصب می‌شود.