Skip to main content

لوکس ترین شهرک شمال

لوکس ترین شهرک شمال

انتخاب لوکس ترین شهرک شمال کشور همواره مورد توجه آن دسته افرادی است که قصد اقامت و یا سرمایه گذاری دارند. موارد متعددی باعث می شوند تا صفت لوکس بودن را به ویلایی نسبت دهیم از جمله تفریحات مدرن و خاص برای تمامی گروه‌های سنی، منطقه، متراژ ساختمان و تعداد اتاق های در نظر گرفته شده برای مهمان ها و افراد خانواده، کیفیت ساخت و نقشه، تاسیسات و تجهیزات ویلا از جمله استخر، روف گاردن، پکیج های سرمایش و گرمایش، استخر، سونا و جکوزی، امکانات و که در شهر یا شهرک ویلای لاکچری ارائه می گردد مانند زمین های ورزشی اختصاصی تنیس، مراکز خرید برند، نگهبانی، کارواش و …

زمانیکه به دنبال یافتن لوکس ترین شهرک شمال هستیم، مطمئنا شهرک های لاکچری هدف مناسبی هستند. از این رو دشت نور یکی از شاخص ترین شهرک هایی است که تمامی اِلمان های لازم را دارا می باشد.

عوامل موثر در انتخاب لوکس ترین شهرک شمال

از عواملی که در لوکس بودن شهرک و قیمت ویلا نقش بسزایی دارد شامل موقعیت جغرافیایی ویلا است که در صورت دسترسی به دو جاذبه طبیعی جنگل و دریا لوکس تر محسوب شده و قیمت بالاتری دارند. و همچنین امکانات رفاهی که در مجموعه قرار دارد تاثیر بسزایی در اقامت مالکین و مستاجرین می گذارد.

قیمت خرید و اجاره ویلا ها

قیمت مناسب ویلا و آپارتمان ها جهت خرید و یا اجاره در لوکس ترین شهرک های شمال برای ساکنین و مسافران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موقعیت جغرافیایی شهرک

موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی و همچنین دسترسی آسان به جنگل و دریا جزو مزایای لوکس ترین شهرک شمال محسوب میشود .

امکانات رفاهی و تفریحی

شهرک های توریستی و تفریحی در شمال کشور با توجه به امکانات رفاهی که برای ساکنین شهرک طراحی شده در رده بندی لوکس ترین شهرک قرار میگیرند.

دلایل انتخاب شهرک توریستی تفریحی دشت نور

از جمله مواردی که دشت نور را به لوکس ترین شهرک در شمال کشور تبدیل کرده است می‌توان به امکانات رفاهی و گردشگری کامل آن اشاره کرد.

از جمله این امکانات تفریحات متنوع برای تمامی گروه‌های سنی می‌باشد.

• زمین بازی برای کودکان
• تفریحات آبی مانند قایق سواری، ماهیگیری، مجموعه سوارکاری با بهترین نژادهای اسب، دوچرخه سواری در کنار دریاچه، زمین‌های بازی مخصوص گلف و مینی گلف برای تمامی سنین
• بازی‌ها و تفریحات گروهی مانند: بازی ورزشی-نظامی لیزرتگ ، آرچری تگ و فوتبال حبابی مناسب برای نوجوانان و جوانان

همچنین استخر چهار فصل که به تازگی مورد بهره‌برداری و استفاده قرار گرفته، مجموعه بدنسازی با زیربنایی در حدود 450 متر در دل طبیعت، مجموعه اسپا به همراه سایر خدمات زیبایی و مراقبت‌های پوستی، رستوران و کافی شاپ،  اشاره نمود.

در نظر داشته باشید با توجه به این امر که شهرک دشت نور شهرکی تفریحی-توریستی می‌باشد استفاده از تمامی این امکانات برای شما عزیزان امکان پذیر می‌باشد.

خرید ویلا در شهرک لوکس و مدرن دشت نور، فرصت ویژه ای برای سرمایه گذاری یا اقامت و استفاده از زیبایی های این شهر بی نظیر شمالی است.