Skip to main content

استخر چهار فصل روباز در مازندران

استخر چهار فصل در مازندران و بهترین مجتمع تفریحی و توریستی ساخته شده است. در تاریخ ۱۵ مرداد از این استخر در شمال بهره برداری شد.
از آنجا که شمال ایران یکی از مناطق خوش آب و هوا کشورمان محسوب میشود در فصل بهار و تابستان توریستان بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند.

طبیعت منحصر به فرد این منطقه و تفریحات متفاوت که در بخش های مختلف راه اندازی شده جذابیت شمال کشور را افزایش داده است.

در فصل های گرم سال ازدحام جمعیت در این منطقه بشدت زیاد می‌شود و مردم عزیز کشورمان در فصل هایی با آب و هوای معتدل به سمت شمال سفر میکنند و در فصل های سرد سال مقصد سفر خود را جنوب انتخاب می‌کنند.

استخر روباز

دشت نور بزرگترین مجتمع تفریحی و توریستی شمال ایران اقدام به راه اندازی امکانات تفریحی و گردشگری مناسب با هر شرایط آب و هوایی کرده است.
استخر چهار فصل و اتاق بازی از جمله امکانات این مجموعه هستند.

استخر چهار فصل در مازندران

این فضا با متراژ 5 هزار متر مربع در دو طبقه ساخته شده. که پس از ورود و گذر از لابی ساختمان در طبقه همکف به فضای اختصاصی استخر روباز در شمال وارد می‌شوید. فضای استخر چهار فصل با متراژ ۷۰۰ متر مربع و ظرفیت ۱۰۰ نفر به صورت منحنى طراحی شده است. و در طبقه دوم باشگاه ورزشی با کلیه امکانات و دستگاه های وزرشی هوازی و قدرتی قرار گرفته است.
بخش های دیگر این فضا امکانات تفریحی نظیر فضای افتاب گیری، استخر کودکان، زمین والیبال ساحلی و زمین بازی شنی کودکان می‌باشد که در قسمت شمالی زون تفریحی مجموعه واقع شده است.

امکانات استخر چهارفصل

حمام افتاب: در این فضا ۶۰ تخت آفتاب برای شما عزيزان قرارداده شده که در ساعات روز و روشنایی آفتاب می‌توانید از نور خورشید احساس شادی و نشاط را دریافت کنید و به تولید و جذب ویتامین D بدن خود کمک کنید.
زمین والیبال ساحلی: والیبال ساحلی یک ورزش المپیکی است با قوانینی شبیه به والیبال که بر روی شن برگزار می‌شود. زمین طراحی شده با طول ۱۶ متر و عرض ۸ متر پوشیده از شن نرم با عمق ۵۰ سانتی متر جزو امکانات تفریحی استخر قرار گرفته است.

استخر روباز کودکان: از آنجا که تلاش مجموعه در نظر گرفتن امکانات تفریحی برای تمام اعضای خانواده است. و بسیاری از والدین زمانی که به استخر می‌روند یکی از مهمترین مشکلاتشان نگهداری فرزند است.اکنون با وجود استخر مخصوص کودکان این مشکل حل شده است و با خیال راحت می‌توانید فرزندان را همراه خود ببرید.
زمین بازی شنی کودکان: علاوه بر استخر کودکان زمین بازی شنی برای مسافران کوچک دشت نور ساخته شده است. بازی با شن و ماسه از بازی های سالم و مفرح برای کودکان می باشد. که برای سنین ۳ تا ۹ سال مناسب است.

امکانات استخر روباز پارادیسو

Join the discussion One Comment

Leave a Reply