Skip to main content

گشت جنگل با اسب

آموزش کامل سوارکاری در 10 جلسه به همراه گشت جنگل با راهنما و مربی سوارکاری برای اولین بار در ایران در مجموعه دشت نور.
باشگاه سوارکاری مجموعه دشت نور در فضایی بزرگ و روباز و با مربی های با تجربه، آماده میزبانی از سوارکاران و ورزش دوستان می باشد. شما میتوانید زیر نظر مربی های این مجموعه به صورت تفریحی یا حرفه ای، سوارکاری کنید و لذت ببرید.

عضویت در مجموعه دشت نور

متقاضیان استفاده از امکانات ورزشی و تفریحی مجموعه دشت نور میتوانند با پرداخت هزینه سالیانه به عضویت مجموعه درآمده و طبق قوانین مجموعه از امکانات استفاده نمایند .همچنین شما می توانید با عضویت مجموعه از تخفیفات ویژه بخش های مختلف استفاده نمایید.

خدمات عکاسی و تولد

مهمانانی که قصد انجام عکاسی با تم های عروسی ، نامزدی ، تولد و... در زون تفریحی و ضلع غربی دریاچه دشت نور را دارند ، میتوانند با ما در ارتباط باشند . همچنین کافی شاپ مجموعه نیز اقدام به برگزاری مراسم تولد کرده و مشتریان عزیز می توانند خاص ترین خاطرات خود را با ما تجربه کنند.
برگزاری صفرتاصدِ مراسم تولد با تِم های خاص متناسب با سن و سلیقه عزیزانِ شما به همراه بادکنک ارایی،گل ارایی طبیعی،شمع ارایی،سفارش کیک های خاصِ خامه ای و فوندانت، سرو و پذیرایی تمامی ایتم های منو،انواع نوشیدنی و غذا،عکاسی با نورِطبیعی،عکاسی در شب با نورپردازی استودیو، فیلمبرداری و ساخت کلیپ،امکانِ اجرای موزیک زنده و اتش بازی زمینی و هوایی از مراسم کافی شاپ مجموعه است.

مالكان محترمى كه در ايام تعطيلات از واحد خود در مجتمع تفريحى و توريستى دشت نور استفاده نميكنند براى هماهنگى بابت اجاره با واحد فروش و اجاره مجتمع تفريحى و توريستى دشت نور تماس حاصل نمايند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه تماس حاصل فرمایید  09194617263  واتساپ    1859    02126768209